Jastro
Barber Shop.

Udało nam się nawiązać współpracę z lokalnym barberem i stworzyć dla niego system do rezerwacji wizyt w jego salonie fryzjerskim.

Cel aplikacji.

Ciągłe zapisywanie wizyt w notesie, nocne telefony i brak czasu na rozwój to główne przyczyny, dlaczego nasz klient potrzebował aplikacji mobilnej. Jej głównym celem było umożliwienie samodzielnej rezerwacji wizyt w salonie fryzjerskim 24 godziny na dobę.

Co zrobiliśmy?

Przygotowaliśmy dla naszego klienta aplikację mobilną na platformy iOS i Android, która pomaga w znalezieniu dogodnego terminu w zależności od typu wizyty. Klient może wybrać, do którego fryzjera chce się zapisać i na jaką godzinę. Ma także dostęp do swoich wizyt, a powiadomienia sms przypomną mu o nadchodzącym strzyżeniu.

Administracja.

Klient otrzymał także panel administracyjny gdzie ma dostęp do swojego terminarza, ustawień zapisów oraz planowanych urlopów. Dzięki czemu może dynamicznie zmieniać godziny otwarcia i reagować na wizyty swoich klientów.

Porozmawiajmy.

Napisz do mnie, a wspólnie spróbujemy ustalić jakie działania będą najlepsze dla rozwoju Twojego biznesu.