blog.

Zobacz nasze ostatnie wpisy i dowiedz się jak prowadzić swoją firmę by pozyskać klientów i stworzyć spójny wizerunek.

5 zasad dobrej rozmowy telefonicznej

23 październik 2020

Zapewne zdajecie sobie sprawę jak ważną rolę odgrywa komunikacja z klientem. Jakość obsługi telefonicznej bezpośrednio wpływa na wizerunek firmy. Bagatelizowanie tej drogi kontaktu jest dużym błędem.

Czytaj dalej

Klaudia Mojsak Specjalista ds. wizerunku

Adwords - skróty i pojęcia

20 listopad 2020

W nawiązaniu do ostatniego wpisu dotyczącego reklamy Adwords dla początkujących, przygotowałem dla Was krótką ściągawkę najważniejszych pojęć związanych z reklamą w wyszukiwarce. Mam nadzieję, że ten krótki zbiór pojęć ułatwi Wam poruszanie się w świecie Adwords.

Czytaj dalej

Szymon Mojsak Specjalista ds. marketingu

Co to jest Facebook Piksel i dlaczego musisz go mieć

02 października 2020

Istnieje wiele sposobów wykorzystywania danych, które Facebook Pixel gromadzi na podstawie śledzenia użytkowników. Wszystko po to, aby jak najbardziej zoptymalizować swoją strategię marketingową w serwisie Facebook.

Czytaj dalej

Szymon Mojsak Specjalista ds. marketingu

Czy logo firmy ma znaczenie?

26 lutego 2020

Własna działalność to ciężki kawałek chleba. Przygotowałem dla Was krótki artykuł, w którym dowiecie się czy konieczne jest posiadanie firmowego logo oraz jak powinno wyglądać.

Czytaj dalej

Szymon Mojsak Specjalista ds. marketingu

Czy warto dodawać czat na stronie internetowej?

08 październik 2020

Chcesz pozyskać nowych klientów? W takim razie pewnie już wiesz, jak ważny jest sprawny kontakt z potencjalnym klientem, a czat zdecydowanie ten kontakt ułatwia. Czy warto zatem dodawać go na swojej stronie?

Czytaj dalej

Szymon Mojsak Specjalista ds. marketingu

E-commerce w pigułce czyli jak zacząć sprzedaż w sieci?

13 lutego 2020

Skoro tu trafiłeś to zapewne wpadłeś na świetny pomysł na biznes i chciałbyś zacząć sprzedawać swoje produkty w sieci. Dobra decyzja! Przygotowałem dla Ciebie 5 prostych kroków, dzięki którym dowiesz się jak zacząć sprzedaż produktów w sieci.

Czytaj dalej

Szymon Mojsak Specjalista ds. marketingu

Jak radzić sobie z dokumentami

07 stycznia 2020

Kiedy o nich pomyślimy mamy pewnie przed sobą jeden wielki biurowy chaos. Z papierologią mamy styczność niemalże na co dzień, a praca z nią niestety nie należy do najprzyjemniejszych zadań. Przedstawię Wam więc mój sposób jak radzić sobie z dokumentami.

Czytaj dalej

Szymon Mojsak Specjalista ds. marketingu

Jak zautomatyzować social media?

20 stycznia 2020

Social media to świetny sposób na marketing nie tylko firmy ale i naszego wizerunku. Dlatego warto przeanalizować co warto zautomatyzować by ułatwić sobie życie 🙂 Zanim jednak zaplanujesz wszystkie posty i oderwiesz się od nich całkowicie, warto spojrzeć na to wszystko z innej perspektywy.

Czytaj dalej

Szymon Mojsak Specjalista ds. marketingu

Mowa ciała w biznesie - wstęp

15 październik 2020

Założę się, że pojęcie "mowa ciała" lub "język ciała" nie jest Ci obce. W końcu psychologia jako nauka staje się coraz bardziej powszechna, używamy wiedzy z tego zakresu tak naprawdę w każdej dziedzinie życia.

Czytaj dalej

Klaudia Mojsak Specjalista ds. wizerunku

Obowiązkowa strona internetowa dla spółki

16 stycznia 2020

Ustawa z dnia 30 sierpnia 2019 roku wprowadza kolejne zmiany w zakresie funkcjonowania spółek handlowych. Wprowadza ona w art. 5 k.s.h. nowy § 5, zgodnie z którym spółka akcyjna i komandytowo-akcyjna prowadzą własne strony internetowe.

Czytaj dalej

Szymon Mojsak Specjalista ds. marketingu

Reklama w wyszukiwarce czyli Google Adwords dla początkujących

23 listopad 2020

Reklama w sieci wyszukiwania to skuteczny sposób na promocję niemal dla każdego biznesu. Co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz promocję za pomocą Google AdWords? Przeczytaj nasz poradnik dla początkujących i zadbaj o swoją widoczność w internecie!

Czytaj dalej

Szymon Mojsak Specjalista ds. marketingu

Sesja wizerunkowa - czym jest i czy warto ją wykonać?

12 listopad 2020

Nadeszła jesień, która obfituje w przepiękne kolory na zewnątrz, a to sprzyja wielu sesjom fotograficznym w plenerze. Dziś chciałabym podjąć temat sesji wizerunkowej. Czym jest? Kiedy powinniśmy ją wykonać? Czy ma to jakiś sens, jeżeli większość potrzebnych fotografii możemy pobrać z Internetu?

Czytaj dalej

Klaudia Mojsak Specjalista ds. wizerunku

Strona internetowa czy fanpage – co wybrać?

27 stycznia 2020

Czy warto w dzisiejszych czasach tworzyć stronę internetową i płacić za jej utrzymanie? Zalet jest więcej niż kilka, ale zanim do nich przejdziemy spójrzmy jeszcze raz na to co oferują nam social media.

Czytaj dalej

Szymon Mojsak Specjalista ds. marketingu

Porozmawiajmy.

Napisz do mnie, a wspólnie spróbujemy ustalić jakie działania będą najlepsze dla rozwoju Twojego biznesu.