Zobacz wszystkie

Ostatnio dodane

#
# Klaudia Mojsak

Jak reagować na negatywne opinie i komentarze?

08 kwiecień 2021

Przy prowadzeniu własnego biznesu, którego jakikolwiek ślad znajduje się w Internecie - chociażby wizytówka Google, własna strona internetowa, konta na social mediach - musimy być świadomi, że jesteśmy wystawieni na możliwość oceny naszej działalności.

#
# Szymon Mojsak

Czym są wizytówki NAP czyli jak pozycjonować się lokalnie?

03 marzec 2021

NAP to wirtualna wizytówka firmy, której nazwa pochodzi od trzech angielskich słów – Name, Address, Phone. Taka wizytówka, zawierająca podstawowe informacje na temat przedsiębiorstwa, może być umieszczona w lokalnym serwisie lub katalogu stron internetowych.

#
# Klaudia Mojsak

Mowa ciała - fakty i mity

19 luty 2021

Dzisiaj będzie wyjątkowo ciekawie, bowiem przewidziałam kolejny artykuł z serii: Mowa Ciała w biznesie. Wokół tego zagadnienia narosło wiele mitów i kontrowersji, i właśnie to będzie tematem posta. Sprawdźmy zatem, które popularne opinie i twierdzenia są fałszywe, a które okażą się prawdą.

Przenieś swój biznes do sieci i usprawnij komunikację ze swoimi klientami.
Zobacz inne w tej kategorii

Marketing

#
# Szymon Mojsak

Reklama w wyszukiwarce czyli Google Adwords dla początkujących

23 listopad 2020

Reklama w sieci wyszukiwania to skuteczny sposób na promocję niemal dla każdego biznesu. Co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz promocję za pomocą Google AdWords? Przeczytaj nasz poradnik dla początkujących i zadbaj o swoją widoczność w internecie!

#
# Szymon Mojsak

Czy warto dodawać czat na stronie internetowej?

08 październik 2020

Chcesz pozyskać nowych klientów? W takim razie pewnie już wiesz, jak ważny jest sprawny kontakt z potencjalnym klientem, a czat zdecydowanie ten kontakt ułatwia. Czy warto zatem dodawać go na swojej stronie?

#
# Szymon Mojsak

E-commerce w pigułce czyli jak zacząć sprzedaż w sieci?

13 lutego 2020

Skoro tu trafiłeś to zapewne wpadłeś na świetny pomysł na biznes i chciałbyś zacząć sprzedawać swoje produkty w sieci. Dobra decyzja! Przygotowałem dla Ciebie 5 prostych kroków, dzięki którym dowiesz się jak zacząć sprzedaż produktów w sieci.

Przenieś swój biznes do sieci i usprawnij komunikację ze swoimi klientami.
Zobacz inne w tej kategorii

Wizerunek firmy

#
# Klaudia Mojsak

Jak reagować na negatywne opinie i komentarze?

08 kwiecień 2021

Przy prowadzeniu własnego biznesu, którego jakikolwiek ślad znajduje się w Internecie - chociażby wizytówka Google, własna strona internetowa, konta na social mediach - musimy być świadomi, że jesteśmy wystawieni na możliwość oceny naszej działalności.

#
# Klaudia Mojsak

Mowa ciała - fakty i mity

19 luty 2021

Dzisiaj będzie wyjątkowo ciekawie, bowiem przewidziałam kolejny artykuł z serii: Mowa Ciała w biznesie. Wokół tego zagadnienia narosło wiele mitów i kontrowersji, i właśnie to będzie tematem posta. Sprawdźmy zatem, które popularne opinie i twierdzenia są fałszywe, a które okażą się prawdą.

#
# Klaudia Mojsak

Sesja wizerunkowa - czym jest i czy warto ją wykonać?

12 listopad 2020

Nadeszła jesień, która obfituje w przepiękne kolory na zewnątrz, a to sprzyja wielu sesjom fotograficznym w plenerze. Dziś chciałabym podjąć temat sesji wizerunkowej. Czym jest? Kiedy powinniśmy ją wykonać? Czy ma to jakiś sens, jeżeli większość potrzebnych fotografii możemy pobrać z Internetu?

Przenieś swój biznes do sieci i usprawnij komunikację ze swoimi klientami.
Zobacz inne w tej kategorii

Narzędzia

#
# Szymon Mojsak

Czym są wizytówki NAP czyli jak pozycjonować się lokalnie?

03 marzec 2021

NAP to wirtualna wizytówka firmy, której nazwa pochodzi od trzech angielskich słów – Name, Address, Phone. Taka wizytówka, zawierająca podstawowe informacje na temat przedsiębiorstwa, może być umieszczona w lokalnym serwisie lub katalogu stron internetowych.

#
# Szymon Mojsak

Google Tag Manager najpopularniejsze tagi i funkcje

12 grudnia 2020

Jednym z największych atutów Google Tag Managera jest dostępność i obsługa tagów wielu dostawców. Lista wspieranych integracji ciągle rośnie, dlatego dziś pokażę Ci najpopularniejsze tagi i funkcje Menadżera Tagów Google.

#
# Szymon Mojsak

Dlaczego warto używać Menedżera tagów Google?

26 listopada 2020

Menedżer tagów Google to narzędzie, bez którego współczesna analityka internetowa byłaby o wiele uboższa i o wiele mniej efektywna. Jeśli jeszcze jakimś cudem z niego nie korzystasz w codziennej pracy, ten tekst jest właśnie dla Ciebie. Dowiesz się z niego, dlaczego warto używać Google Tag Manager.

Przenieś swój biznes do sieci i usprawnij komunikację ze swoimi klientami.